Pages

Monday, October 27, 2014

Testimoni Puan Zamzurina Asmuee : Aplikasi ke atas anak yang suka menjerit

1 Januari 2013
Testimoni kesan mengaplikasi Teknik NABI....
Perkongsian testimoni daripada Puan Zamzurina Asmuee yang mengikuti bengkel Mendorong Pelajar Corot kendalian Puan Ustazah Siti Khadijah.
"Anak saya Muaz suka sangat menjerit di dalam rumah. Tidak kira masa, dia pasti menjerit. Saya cuba aplikasi pujian gaya Nabi Muhammad ke atas Muaz.
Saya puji Muaz dengan berkata, "Ibu kagum Muaz memiliki suara yang kuat. Sekiranya suara Muaz yang kuat tersebut digunakan untuk Azan, Muaz akan jadi seperti Bilal bin Rabah."
Sejak mendengar pujian saya, Muaz tidak menjerit lagi. Daripada suka menjerit, Muaz telah bertukar kepada selalu Azan di dalam rumah. Saya memanggilnya 'Bilal'."

Sumber : FB Puan Ainon Mohd

No comments:

Post a Comment